Tuesday, February 8, 2011

sayu di bulan febuari

Arini aku rasa sayu sgt...ntah la...mayb sbab layan lagu jiwang2 ni kerap sgt kot....
tp aku xkesah pn apa orang nak cakap pasal aku....
jiwang.....romeo....playboy....
yang penting aku tau sape aku....sape yang btol2 kenal aku tu aku ucapkn thanks la....
susah sebenanye nk kenal org macam aku ni....a bit complicated but simple in certain things....


anyway, aritu masa balik kg atuk aku ada ckp ngan aku...
"bang ngah..kawen la ngan sedara sorg...kalo ngan dak ***** tu nak x?"
OMG.....atuk aku ni biar btol....adusss...
dulu abg aku je yg kene...skang aku lak...hmmm...xtau nak cakap camne lg...
aku ni bukan xnak kawen...tp....xde calon lg....

huh???xpercaya???trust me....kuncinye xde...tengok r pic kt atas.....
blom ada yang sesuai...walaupun aku dah ada cinta....tp "dia" bukan untuk aku kahwini....
camne tu???ntah la...no komen....

tp...walau camna sekalipun, aku tetap sayangkn "dia"....
walau camna sibuk sekalipun, aku selalu ingat kt "dia"....
"dia" tetap menjadi pendorong ntuk aku belajar....
thanks dear....
=')     sob...sob...

No comments:

Post a Comment