Wednesday, February 2, 2011

Cuti Chinese New Year

arghhhh..bestnye cuti....tenang je rase.....anyway, aku blom update lg pasal kejadian di Kuala Lumpur last saturday....
aku sambut besday org yg tersyg kt kl...nk tambah best lg, sambut ngan bestfriend aku n her family....
hadiah besday???
amik ni....jam casio...harga???hmm....aku sorg je kot tau....aku xkesah....
sbab pengorbanan dia pd aku jauh lebih besar nilainya dr harga jam ni...aku harap dia suka....

lepas puas borak 1hari, ktorg balik umah abg kwn ni kt cheras...
esoknya, bwk mirul gi jln kt sunway....me n rufi dh penah janji nk bwk gi sunway lagoon....
tp malangnya, musim ujan kn....xdpt la nk masuk....so,decision made was playing ice skating...
fuyooo....gile ah....1st time kot....mula2 nk jln pn susah....
lepas dh terbongkang 2-3 kali br ok....adoiii...xnk dh ice skating lg pasni....(kecuali di Alps)...hehehe...

anyway, berita banjir sana sini memenuhi ruang berita sejak kebelakangan ni...
aku harap dh xde kemalangan jiwa lg....
masa otw balik batu pahat pn dh sangkut....seb bek air naik separuh jln je masa tu....
pastu xtau la apa jd kt situ...ntah2 air dh tutup jln terus....

semoga kita sume selamat la ye....
pd yg tersyg, sory la sbab sambut besday awk dlm kete je taun ni....xde pn spesel2 mcm dulu2...
ok....papepn, aku nk ucapkn Happy Chinese New Year pd sape2 yg sambut....
kasi limau lebey sket....angpow skali k.....
~till then

No comments:

Post a Comment